Comerțul electronic ajunge la 3,32% din PIB-ul României în 2024, în timp ce Grecia este lider în regiunea Europei Centrale și de Est cu 7,87%.
Retailerul german Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Oradea.
Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete) a înregistrat o creștere de 8,6%, ca serie brută, în 2024, comparativ cu anul anterior, arată datele publicate de Institutul Național de Statistică (INS).
Vinul de azi, Château Haut-Peyrat Cadillac Côtes de Bordeaux 2020, este un vin de excepție, un asamblaj din Merlot, Cabernet Franc și Cabernet Sauvignon.
Parteneriatul reprezintă și extinderea One United Properties la nivel național.
Nestlé a decis să întrerupă producția de KitKat V, varianta vegan a celebrului desert.
Prețurile produselor vândute de retailerii online Shein, Temu și Amazon Haul ar putea crește pentru cumpărătorii americani, după ce președintele Statelor Unite, Donald Trump, a eliminat o scutire fiscală care permitea livrarea fără taxe vamale a pachetelor de valoare mică din China, au declarat analiști și experți din industrie, citați de Reuters.
Producătorul român de cosmetice Farmec a fost amendat cu 5.000 de euro de autoritatea pentru protecția datelor personale (ANSPDCP), după ce în urma unui atac cibernetic, a fost accesată o bază de date cu utilizatori și administratori ai site-ului operatorului, fapt care a condus la extragerea de date din sistemul de evidență menționat.
Românii își sincronizează achizițiile cu zilele de salariu, cele mai multe tranzacții fiind înregistrate în jurul zilelor de 5 și 20 ale lunii. Intervalul orar preferat pentru cumpărături este între 11:00 și 13:00, când predomină cumpărăturile planificate, iar serile sunt rezervate pentru achiziții rapide după programul de muncă.
PENNY România își continuă expansiunea națională și inaugurează al treilea magazin din Slobozia.