Ubisoft - cădere brutală a livrărilor nete

IT&C   
Ubisoft - cădere brutală a livrărilor nete

Cel mai mare producător de jocuri video din Franța, Ubisoft, a raportat o scădere cu 52% față de anul trecut a livrărilor nete din trimestrul al treilea, în condițiile în care compania a fost afectată de slaba performanță a unora dintre titlurile sale cheie, relatează Reuters.

Producătorul francizei de succes „Assassin’s Creed” a raportat o cifră de afaceri netă de 301,8 milioane de euro (314,69 milioane de dolari) pentru cele trei luni care s-au încheiat la 31 decembrie, în conformitate cu orientările revizuite de aproximativ 300 de milioane de euro, scrie G4Media.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Elon Musk va retrage oferta de preluare a OpenAI dacă producătorul ChatGPT rămâne nonprofit, spun avocații CITEȘTE ȘI Elon Musk va retrage oferta de preluare a OpenAI dacă producătorul ChatGPT rămâne nonprofit, spun avocații

Compania și-a confirmat obiectivele financiare și se așteaptă la rezervări nete de aproximativ 1,9 miliarde de euro și la un venit operațional non-IFRS și un flux de numerar liber break-even pentru anul fiscal 2024-25. Se așteaptă ca rezervările nete din trimestrul al patrulea să crească de la an la an datorită lansării „Assassin’s Creed Shadows”.

Ubisoft se concentrează acum pe lansarea celui mai nou joc al francizei „Assassin’s Creed”, programată pentru 20 martie. „Assassin’s Creed Shadows” este un joc Action-Adventure plasat în Japonia feudală, în care jucătorii urmăresc poveștile unui asasin shinobi (Naoe) și a unui samurai de culoare (Yasuke).

„Primele preview-uri au fost pozitive, lăudând narațiunea și experiența sa imersivă, ambele personaje jucând roluri critice în povestea jocului, precum și calitatea și complementaritatea gameplay-ului oferite de abordarea cu doi protagoniști”, a declarat CEO-ul Yves Guillemot.

Ubisoft a declarat că precomenzile pentru joc sunt „solide”, în linie cu cele ale „Assassin’s Creed Odyssey”, a doua cea mai de succes lansare a francizei.

Meta va permite concurenților să afișeze reclame pe Facebook Marketplace după amenda antitrust impusă de UE CITEȘTE ȘI Meta va permite concurenților să afișeze reclame pe Facebook Marketplace după amenda antitrust impusă de UE

Compania se așteaptă acum să depășească 200 de milioane de euro în reduceri de costuri fixe până în anul fiscal 2024-25 față de anul fiscal 2022-23, înainte de termen, și intenționează să continue aceste eforturi în anul fiscal 26.

Ubisoft a declarat că revizuirea opțiunilor strategice este în curs de desfășurare și că un comitet independent ad-hoc al consiliului de administrație va supraveghea procesul pentru a extrage cea mai bună valoare din activele și francizele Ubisoft pentru toate părțile interesate.

viewscnt
Afla mai multe despre
jocuri video
ubisoft