Facebook a a observat o scădere a afacerilor sale cu publicitate în țările ”cele mai grav afectate de coronavirus” care au luat măsuri de combatere a extinderii epidemiei, chiar dacă a avut loc o creștere a prezenței utilizatorilor pe platformele companiei, transmite Reuters.
”În timp ce pandemia se extinde și tot mai mulți oameni de distanțează unii de alții, acest lucru înseamnă că mult mai mulți oameni folosesc aplicațiile noastre”, a anunțat compania într-o postare pe blog, scrie News.ro.
”Nu monetizăm multe dintre serviciile unde observăm o creștere a angajamentului și observăm o slăbire a afacerilor cu publicitate în țările care iau măsuri agresive pentru reducerea răspândirii COVID-19”, a explicat compania.
CITEȘTE ȘI iPhone “crește” anul acesta la 6,7 inch și va include un nou tip de stabilizare a imaginiiAnunțul Facebook a survenit la o zi după ce Twitter și-a retras estimările referitoare la veniturile și profitul din primul trimestru, precum și previziunile aferente anului 2020, referindu-se la impactul răspândirii coronavirusului asupra cererii de publicitate. Numărul de utilizatori ai Twitter este în creștere, dar incertitudinile legate de gravitatea impactului economic al pandemiei vor avea probabil un efect negativ asupra bugetelor de publicitate.
Acțiunile Facebook au scăzut cu sub 1% în urrma informației, după ce crescuseră cu peste 8% pe parcursul tranzacțiilor, în concordanță cu evoluția ascendentă a cotațiilor bursiere.