Serviciul de fotografie stock Dreamstime anunță lansarea PhotoEye, o tehnologie pe care companiile o pot implementa pentru a automatiza sarcinile de filtrare și organizare a imaginilor cu ajutorul algoritmilor de inteligență artificială.
PhotoEye folosește algoritmi sofisticați de învățare mecanică, subdomeniu al inteligenței artificiale, pentru organizarea și optimizarea imaginilor. Aceleași proceduri de învățare mecanică ajută instrumentul să învețe singur și să se perfecționeze în timp.
Soluția oferă funcții de filtrare a conținutului, sugestie automată de cuvinte cheie, detecție de logo-uri și copyright, crop inteligent, funcții pentru intimitate și scalare în funcție de necesitățile companiilor și cerințele clienților.
Spre deosebire de alte instrumente similare, PhotoEye învață și prin observarea modului în care este folosit de utilizatori, reușind astfel să-și îmbunătățească performanțele și să ofere mai puține alarme false în procesul de screening.
CITEȘTE ȘI Facebook își dezvoltă propriul sistem de operareCâteva dintre facilitățile oferite de PhotoEye:
- Filtrează imaginile reducând timpul de căutare și identifică potențialele elemente ofensatoare din acestea (violență, abuz, nuditate etc.). Conform Dreamstime, PhotoEye are un procent de 61% în ceea ce privește identificarea corectă a acestor elemente, comparativ cu Google Vision, care se oprește la 20%;
- Învățarea mecanică poate sugera automat tag-uri, ceea ce reduce timpul necesar organizării imaginilor și ajută la optimizarea SEO a acestora;
- Organizarea și filtrarea se poate face în funcție de persoanele identificate în imagini și model releases (acordarea legală a dreptului de folosire de către subiectul din fotografie);
- PhotoEye identifică logo-urile și avertizează în cazul posibilelor conflicte în ceea ce privește drepturile de autor, evitând încălcarea acestora;
- Toate informațiile obținute din procesarea imaginilor și a clipurilor video sunt anonimizate, împiedicând identificarea utilizatorului pe baza acestora.
Prin automatizarea proceselor folosind această tehnologie companiile pot câștiga timp în gestionarea conținutului vizual eliminând, sarcinile repetitive care erau realizate manual de angajați.
Companiile pot folosi PhotoEye pentru organizarea și gestionarea mai eficientă a conținutului vizual folosit în diverse domenii, precum marketing, publicitate ori vânzări.