Compania Inatech Packaging, parte din Inatech Group, anunță un plan de extindere strategică în Europa Centrală și de Est pe parcursul a trei ani. Inițial, compania a început prin testarea piețelor din Ungaria și Bulgaria, listând produsele sale pe principalele platforme de marketplace din aceste țări.
Această fază include evaluarea și ajustarea platformei online pentru a corespunde cerințelor și preferințelor specifice acestor piețe. În paralel, Inatech Packaging poartă discuții cu experți locali pentru a dezvolta strategii de promovare personalizate, adecvate contextelor din Ungaria și Bulgaria.
Inatech Packaging a achiziționat deja domenii web dedicate acestor piețe. Acești pași pregătesc terenul pentru o expansiune digitală eficientă și pentru consolidarea brandului în regiune.
În acest demers, compania își consolidează echipa de specialiști, în toate departamentele și pe toate segmentele de business, ajungând la o echipă de 54 angajați, atât specialiști cu o experiență solidă, cât și tineri cu potențial. Vârsta medie în companie este de 35 ani, iar rata de retenție a angajaților este de peste 90%.
Fondat în 2010, grupul Inatech, din care fac parte Inatech Packaging (divizia de ambalaje), ISOTECKLINE (divizia de izolații pentru construcții) și iFOAM AG (linia de productie a ambalajelor personalizate), a avut în 2023 o cifră de afaceri de 8,5 milioane de euro, in creștere cu 7% față de anul anterior.
Cu depozite atât în Domnești, Ilfov, cât și în Oradea, Bihor (CTP Cargo Terminal), Inatech deservește piețele din Bulgaria, Ungaria, Republica Moldova, Germania și Austria.
În 2023, Inatech a lansat un segment dedicat reciclării și prelucrării deșeurilor din plastic.