Vânzările cu amănuntul de sărbători din SUA sunt mai mari decât anul trecut, arată un raport Mastercard

Financiar   
Vânzările cu amănuntul de sărbători din SUA sunt mai mari decât anul trecut, arată un raport Mastercard

Cumpărătorii de sărbători din Statele Unite și-au deschis portofelele în ultimul moment în căutarea unor oferte bune pe platformele online, făcând achiziții semnificative de îmbrăcăminte, electronice și bijuterii, în semn că finanțele populației rămân solide, transmite Reuters.

Cheltuielile în perioada cumpărăturilor de sărbători de la 1 noiembrie până la 24 decembrie au crescut cu 3,8% față de 2023, a spus un raport Mastercard SpendingPulse, comparativ cu o creștere estimată anterior de 3,2% și depășind creșterea de 3,1% în aceeași perioadă a anului trecut, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Waikiki își anunță planul de 15 ani după intrarea în România, prima investiție în străinătate: Vom fi unul dintre cele mai de succes trei branduri de retail din Europa CITEȘTE ȘI Waikiki își anunță planul de 15 ani după intrarea în România, prima investiție în străinătate: Vom fi unul dintre cele mai de succes trei branduri de retail din Europa

"Consumul este sănătos. Șomajul este scăzut. Salariile cresc. Finanțele lor personale se reflectă prin faptul că fac cumpărături", a declarat Steve Sadove, consilier principal al Mastercard și fost CEO și președinte Saks, pentru Reuters.

Îndreptându-se spre sezonul sărbătorilor, mulți comercianți cu amănuntul din SUA și-au descris consumatorii drept ”selectivi”, ”prudenți” și ”conservatori” și care fac achiziții ”în funcție de nevoi”. Ca urmare, mulți și-au dublat reducerea prețurilor și oferirea de promoții, au spus analiștii Bernstein la începutul acestei luni.

Walmart, de exemplu, a spus că va continua să scadă prețurile, în timp ce rivalul Target a spus că își va crește intensitatea promoțională, deoarece cumpărătorii nu sunt la fel de implicați fara promoții.

Dollar General se așteaptă ca profiturile să fie presate de creșterea promoțiilor în trimestrul al patrulea, în timp ce Kroger și Five Below au spus că trebuie să reducă prețurile pentru a fi competitivi.

Comercianții cu amănuntul au experimentat folosirea inteligenței artificiale generative pentru serviciul clienți și căutarea de produse și au încercat să îmbunătățească serviciile de ridicare și livrare, în timp ce au încercat să ofere o experiență de cumpărături fără probleme.

În timp ce nivelul promoțiilor a rămas în concordanță cu cel de anul trecut, a remarcat Sadove, introducerea de televizoare și laptop-uri îmbunătățite, acceptarea tot mai mare și prețurile mai mici ale diamantelor cultivate în laborator și cererea continuă pentru îmbrăcăminte pentru sport i-au încurajat pe cumpărători să-și deschidă portofelele.

Acest lucru a condus vânzările în categoriile de îmbrăcăminte, bijuterii și electronice în creștere cu 3,6%, 4% și, respectiv, cu 3,7% față de anul trecut, potrivit Mastercard.

CONFIRMARE Dacia Sandero triumfă pe piața europeană. Dacia Duster și Ford Puma, în Top 5 SUV-uri subcompacte. Locul 1, disputat de două modele CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Dacia Sandero triumfă pe piața europeană. Dacia Duster și Ford Puma, în Top 5 SUV-uri subcompacte. Locul 1, disputat de două modele

Vânzările online de îmbrăcăminte, în special, au crescut sănătos, cu 6,7%, comparativ cu 0,7% în magazine, deoarece cumpărătorii căutau oferte pe mai multe site-uri web.

Mastercard SpendingPulse măsoară vânzările cu amănuntul în magazine și online prin toate formele de plată.

Datele exclud vânzările de automobile și nu sunt ajustate pentru inflație.

În general, vânzările online au crescut cu un ritm dublu față de cele din magazine în perioada sărbătorilor, continuând tendința de cumpărături digitale care depășesc retailul de ceva timp, a spus Sadove.

”Acest lucru indică o schimbare către comportamente de cumpărături mai normalizate”, a spus el.

Un sezon de vacanță mai scurt decât de obicei nu a diminuat vânzările.

În ciuda faptului că cumpărătorii așteaptă în mod obișnuit până în ultimul minut cele mai bune oferte, Sadove a remarcat că ”a fost multă putere în cele din urmă”, ultimele cinci zile ale sezonului de sărbători reprezentând 10% din toate cheltuielile de sărbători.

”Am avut o Super Sâmbătă și Duminică foarte mare”, a spus Sadove, referindu-se la weekendul dinaintea Crăciunului, când cumpărătorii de ultimă oră se grăbesc să cumpere cadouri.

viewscnt
Afla mai multe despre
mastercard
vanzari
sua