MedLife, creștere de peste 40% față de T1 2020. Compania pregătește noi achiziții

MedLife, creștere de peste 40% față de T1 2020. Compania pregătește noi achiziții

Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group

scris 13 mai 2021

Furnizorul de servicii medicale MedLife a înregistrat în primele trei luni ale anului 2021 o cifră de afaceri consolidată pro-forma în valoare de 370,6 de milioane de lei, în creștere cu 40,3% față de primul trimestru din 2020.

Potrivit reprezentanților companiei, rezultatele din primul trimestru reflecă faptul că piața a început să reintre în mișcare, după un an pandemic, și capătă o dinamică tot mai mare pe măsură ce campania de vaccinare avansează, iar românii își reiau ușor și precaut activitățile obișnuite.

Societatea și-ar dori o nouă abordare din partea autorităților în lupta împotriva fumatului CITEȘTE ȘI Societatea și-ar dori o nouă abordare din partea autorităților în lupta împotriva fumatului
Urmărește-ne și pe Google News

“Rezultatele din primul trimestru ale anului 2021 sunt optimiste și ne bucurăm să vedem că strategiile și măsurile adoptate de noi dau roade. Acum, la început de an, ne-am concentrat mult pe programele de screening și diagnostic, care vin atât în sprijinul pacienților care suferă de comorbidități, cât și a celor care au trecut prin boală și care vor vor să analizeze starea lor de sănătate pe termen mediu și lung. Intervențiile chirurgicale au căpătat și ele o amploare mare, românii fiind conștienți de faptul că amânarea nu este o soluție pentru problemele lor și că pot veni cu încredere în unitățile noastre, nefiind expuși unor riscuri mari prin prisma organizării interne. Grija noastră a fost îndreptată și spre zona corporate, unde am venit în întâmpinarea partenerilor cu multe programe dedicate, angajatorii fiind tot mai preocupați de sănătatea angajaților săi”, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.

Trimestrul 1 a însemnat pentru MedLife și majorarea facilităților existente cu 40 milioane de euro prin semnarea unui credit sindicalizat în valoarea totală de aproximativ 143 de milioane de euro, așa cum a fost anunțat către acționari și investitori, fonduri care vor fi dedicate consolidării și extinderii grupului la nivel național, prin dezvoltarea spitalelor regionale, potrivit reprezentanților companiei.

“Suntem conectați cu tot ceea ce înseamnă dinamica economică actuală. România are o perspectivă excelentă și competitivă în contextul economic actual european. Avem planuri relevante de dezvoltare și extindere și suntem pregătiți și dornici să avansăm cu multe proiecte, uitându-ne în continuare cu atenție în piață. Ne concentrăm pe finalizarea achizițiilor demarate în 2020 și sperăm ca familia noastră să se mărească, în curând, cu alți parteneri. În consecință, cu excepția tranzacțiilor în curs, urmează să utilizăm relativ rapid noile sume disponibile și sperăm ca în urmatoarele luni să anunțăm 3-4 tranzacții noi. Noile sume vor fi utilizate în paralel cu alocarea resurselor interne de lichidități care cresc odată cu grupul sau chiar mai accelerat. Totodată, vizăm consolidarea infrastructurii medicale la nivelul unităților din întreaga țară în mod sistematic și ne dorim să extindem astfel singura platformă care acoperă întreaga țară cu unități medicale. În paralel, avem ca prioritate accelerarea demersurilor de cercetare inițiate încă de la începutul anului trecut, menținându-ne rolul de watchdog regional în monitorizarea pandemiei” , a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.

VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Dan Fați, CEO Dacris: Firmele se pregătesc pentru revenirea angajaților la birouri. Tombole cu premii, ciocolată, mic dejun pentru cine vine la birou. Pandemia a sporit gradul de suprasolicitare de trei ori, la 25% CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Dan Fați, CEO Dacris: Firmele se pregătesc pentru revenirea angajaților la birouri. Tombole cu premii, ciocolată, mic dejun pentru cine vine la birou. Pandemia a sporit gradul de suprasolicitare de trei ori, la 25%

În ceea ce privește campania de vaccinare împotriva COVID-19, autoritățile române au anunțat zilele trecute că peste 3,5 milioane de români au fost imunizați cu ambele doze. “Încă avem un număr important de persoane indecise sau care refuză ideea vaccinării. Vaccinul nu ne ajută doar din punct de vedere al sănătății individuale, ci și din perspectivă economică, socială. În prezent accesul la vaccin este cât se poate de simplu, chiar MedLife a anunțat acum câteva săptămâni că se deplasează la sediul companiilor pentru a organiza sesiuni de vaccinare, deci nu mai e nevoie să te deplasezi, venim noi la tine la locul de muncă”, a mai declarat Mihai Marcu.

Compania operează cea mai extinsă rețea de clinici, una din marile rețele de laboratoare medicale, spitale generale și specializate și are cea mai mare baza de clienți corporate pentru Pachete de Prevenție în Sănătate din țară. Este, de asemenea, din punct de vedere al vânzărilor, unul dintre cei mai mari jucători de servicii medicale private din Europa Centrală și de Est.

viewscnt
Afla mai multe despre
medlife
mihai marcu