Mașinile vândute sub brandurile deținute de Volkswagen Group vor putea instala aplicații special optimizate pentru folosirea la volan dintr-un magazin propriu de aplicații.
Volkswagen Group a anunțat că dezvoltă un magazin de aplicații care va fi accesibil pe sistemul de infotainment al mașinilor Volkswagen, Audi, Porsche și celelalte.
În cadrul magazinului, utilizatorii vor descoperi o gamă largă de aplicații populare, promite al doilea cel mai mare producător auto din lume, dând drept exemplu TikTok, Spotify și Yelp.
CITEȘTE ȘI Parlamentul European interzice accesul la TikTokProducătorul spune că aplicațiile din cadrul viitorului său magazin de aplicații vor fi optimizate special pentru folosirea în mașină, deși rămâne de văzut ce înseamnă mai exact acest lucru, în special în cazul aplicațiilor video, precum TikTok.
Primele care vor beneficia de noul magazin de aplicații vor fi anumite modele Audio, care vor dobândi acces la acesta chiar în cursul acestui an. Ulterior, magazinul va fi implementat pe modelele altor branduri din grup, precum Porsche, Lamborghini și Bentley.
Volkswagen Group nu este primul mare producător auto care pornește în această direcție. Mercedes a anunțat anterior că mașinile din seria E-Class vor avea preinstalate aplicații precum TikTok, Zoom și browser-ul web Vivaldi.
Planurile Volkswagen Group sunt, însă, mai ample decât cele făcute publice de Mercedes, având în vedere numeroase aplicații de muzică, podcast-uri, conferințe video, meteo, jocuri, știri, parcare, alimentare electrică și integrare smart home, printre altele.
În plus, magazinul de aplicații dezvoltat de Volkswagen Group va fi disponibil și pe modele actuale, precum A4 și Q5, nu doar pe mașini viitoare.