Compania aeriană Bees Airlines, , anunțată în primăvară de Profit.ro ca lansată în România, este indicată acum că renunță la toate zborurile comerciale regulate din ianuarie 2025, astfel că liniile de la Suceava, București și Chișinău vor fi suspendate. La acest moment nu există un mesaj oficial al companiei.
Au fost depuse 11 oferte pentru construirea Alternativei Techirghiol, denumită și ”Autostrada Litoralului”, lungă de 30,59 km, anunță ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Contractul are o valoare de 4,36 miliarde lei (fără TVA).
Tarifele de referință RCA vor fi majorate pentru toți șoferii din România, creșterea medie față de luna iulie fiind de 9,8%, reiese din datele publicate marți de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF). Amintim că tarifele RCA sunt plafonate din februarie 2023.
Tarifele de călătorie cu metroul vor fi scumpite de la 1 ianuarie 2025, conform propunerii Metrorex, o călătorie urmând să ajungă de la 3 lei, în prezent, la 5 lei.
Un total de peste 280 kilometri de drum de mare viteză au fost deja dați în circulație, cumulat, în 2023 și 2024, spune ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Acesta estimează acum că, în 2025, vor fi finalizați și dați în trafic încă 250 km.
Compania Națională de Investiții Rutiere a inițiat un parteneriat cu Federația Română de Canotaj pentru realizarea unei piste de canotaj pe amplasamentul gropilor de pe șantierul Drumului de mare viteză București-Giurgiu.
România pregătește din nou, după de doi ani, achiziționarea a 12 trenuri cu hidrogen, prin PNRR.
Autorizația de construire pentru tunelul Poiana, de pe Autostrada Sibiu-Pitești (A1), a fost emisă, iar antreprenorul italian este mobilizat în șantier și desfășoară lucrări pregătitoare pentru construcția zonelor de acces a instalației TBM, cu care vor fi forate cele două galerii, a anunțat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
Toyota Motor a decis să construiască o nouă fabrică pentru a produce vehicule electrice în China, a informat cotidianul Nikkei, citat de Reuters.
Companiile auto din întreaga Europă au anunțat închideri de fabrici și ample concedieri, acuzând că se luptă cu o cerere slabă, costuri ridicate, concurență din partea Chinei și o tranziție mai lentă decât se aștepta la vehiculele electrice.