Platforma OLX introduce schimbări

Platforma OLX introduce schimbări
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 15 apr 2020

OLX Online Services, operatorul platformelor de anunțuri olx.ro, pregătește schimbări de design pentru acestea în ceea ce privește serviciile puse la dispoziția utilizatorilor. UPDATE Nouă interfață prezentată mai jos.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Deocamdată a fost transmis clienților un mesaj în acest sens. Conform companiei, procesul de rebrading reprezintă cel mai mare upgrade al platformei OLX din ultimii 11 ani, o investiție totală de circa 1 milion de dolari la nivel de grup.

Urmărește-ne și pe Google News

Proiectul de rebranding a fost dezvoltat pe parcursul a doi ani și a analizat toate modalitățile prin care brandul comunică cu clienții, cu argumentul LX România urmărește că depășește sfera clasică a industriei anunțurilor online, prin punerea la dispoziție a unor servicii integrate.

Platforma OLX introduce schimbări

UPDATE ora 9.02 OLX a lansat o nouă interfață.

Platforma OLX introduce schimbări

În pimele comentarii, utilizatorii au criticat dimensiunea mai redusă a fotografiilor încărcate, faptul că meniul de la categorii favorite apare acum prea răsfirat, schema de culori, faptul că apare avertizarea de default la căutarea prețului în euro.

Platforma OLX introduce schimbări

Platforma OLX introduce schimbări

Procesul de rebranding a început în 2018, Africa de Sud fiind prima piață care a trecut la noua interfață. Aceasta a fost urmată în 2019 de Pakistan, India, Indonezia și toate piețele latino-americane. OLX continuă acum rebrandingul în mai multe țări europene - Bulgaria, Portugalia, România, Ucraina și Polonia.

În 2018, OLX Online Services a înregistrat un profit net de 27,5 milioane de lei, în creștere cu 43% față de 2017, iar cifra de afaceri a urcat la 106,3 milioane de lei, de la 78,4 milioane de lei în anul precedent.

În intervalul 2011 - 2015, pierderile companiei au depășit 86 milioane de lei, conform datelor www.termene.ro. În intervalul 2016 - 2018, profiturile cumulate ale OLX Online Services se ridică la 51,3 milioane de lei.

La finele anului 2018, datoriile totale se situau la 147,7 milioane de lei, de la 136,4 milioane de lei în 2017. Creanțele de recuperat au scăzut ușor, la 13,5 milioane de lei, comparativ cu 13,8 milioane de lei în 2017.

Compania avea la finele anului trecut disponibilități de 96,5 milioane lei, dublu față de anul precedent.

eMAG a depășit pragul de 1 miliard de euro CITEȘTE ȘI eMAG a depășit pragul de 1 miliard de euro

În 2016, Olx.ro, cea mai mare platformă de anunțuri de pe piața locală, s-a extins pe nișa sectorului imobiliar, incluzând în site o secțiune dedicată și și-a modificat strategia de a taxa toate anunțurile publicate în categoria auto.

OLX a lansat în 2017 pe piața românească Tradus.com, o platformă web dedicată vehiculelor comerciale și echipamentelor noi și rulate. De asemenea, OLX a lansat un serviciu dedicat utilizatorilor care doresc să-și promoveze afacerea, atât local, cât și la nivel național, pe cele trei site-uri din portofoliu: OLX.ro, Autovit.ro și Storia.ro.

OLX Online Service este controlată indirect de grupul sud-african Naspers, care mai deține în România România eMAG, Fashion Days, Autovit și PayU.

viewscnt
Afla mai multe despre
olx
afaceri
profit net
datorii
creante