România a urcat patru poziții în clasamentul celor mai valoroase “branduri de țară”, înaintea Noii Zeelande și imediat sub Iran

România a urcat patru poziții în clasamentul celor mai valoroase “branduri de țară”, înaintea Noii Zeelande și imediat sub Iran
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 9 oct 2018

România a urcat patru poziții într-un clasament global în funcție de valoarea “brandului de țară”, până pe locul 45, fiind printre statele cu cele mai rapide creșteri ale valorii brandului.

Potrivit ediției din acest an a raportului Nations Brands întocmit de firma britanică de consultanță Brand Finance, valoarea mărcii România a crescut cu 27%, de la 175 miliarde de dolari la 222 miliarde de dolari.

Urmărește-ne și pe Google News

România este încadrată în clasament de Iran, stat care ocupă poziția 44, cu o evaluare a mărcii de țară de 234 miliarde de dolari și Noua Zeelandă, aflată pe locul 46, cu o valoare a brandului de 214 miliarde de dolari.

Anularea închisorii pentru evaziune fiscală, cu o penalitate mai mică, la un pas de avizul final. Teodorovici: Să urmărim recuperarea prejudiciului, nu neapărat închisoarea CITEȘTE ȘI Anularea închisorii pentru evaziune fiscală, cu o penalitate mai mică, la un pas de avizul final. Teodorovici: Să urmărim recuperarea prejudiciului, nu neapărat închisoarea

Valoarea brandului de țară este calculată pe baza estimărilor privind evoluția produsului intern brut într-un orizont de 5 ani.

Forța brandului România, măsurată în funcție de progresele înregistrate în sectoarele Bunuri și servicii, Investiții și Societate, a rămas constantă la “A”, fiind cu o treaptă sub calificativul “A+” acordat unui brand de țară considerat puternic, potrivit raportului.

Cel mai valoros brand de țară este cel al SUA, cu o valoare de 25.899 miliarde de dolari, în creștere cu 23% față de anul trecut.

“SUA și-au păstrat titlul de cel mai valoros brand de țară, în pofida imaginii publice negative pe care președintele Donald Trump e posibil să o fi atras după instalarea la Casa Albă. Rezultatele noastre arată că politicele sale privind noua piață liberă au făcut cu siguranță valuri în rândul corporațiilor majore, iar economia crește într-un ritm solid”, spune David Haigh, directorul general al Brand Finance.

Podiumul este completat de China, cu o valoare a brandului de 12.779 miliarde de dolari și Germania, al cărui brand de țară este evaluat la 5.147 miliarde de dolari.

viewscnt
Afla mai multe despre
brand de tara
brand finance
clasament
valoare
marca de tara