BT24 Mobile Banking are, începând de astăzi, opțiunea de verificare rapidă a istoricului tranzacțiilor și a detaliilor conturilor deschise la Banca Transilvania, care anunță că a ajuns la peste 330.000 de utilizatori pe acest serviciu, în creștere cu 75% față de aceeași perioadă din 2016.
Serviciul de mobile banking mai oferă, pe lângă facilitățile nou lansate, și posibilitatea de autentificare folosind cititorul de amprentă a telefonului, de blocare a cardului direct de către client, precum și de resetare a codului PIN aferent cardului. Facturile pot fi plătite și prin scanarea codului de bare, iar serviciul oferă și posibilitatea de a reîncărca cartelele telefonice sau de a achiziționa rovinietă.
Clienții celei de-a doua bănci din sistem au și posibilitatea de a transfera bani către un număr de telefon sau o adresă de email, dar și de a administra online portofoliul de unități la fondul de investiții.
Banca Transilvania a anunțat recent că a emis peste 3 milioane de carduri, devenind, astfel, liderul pieței pe acest segment, cu o cotă de piață de 20%.
BT a crescut constant în perioada de după 2008 și a ajuns pe locul doi în piață după achiziția Volksbank. Banca din Cluj negociază cu grecii de la Eurobank preluarea Bancpost, locul 9 în piață, tranzacție ce ar aduce BT foarte aproape de liderul pieței Banca Comercială Română, membră a grupului austriac Erste.