Visual Fan, deținătoarea mărcii Allview și al doilea jucător pe piața locală de telefoane inteligente, a înregistrat în 2016 o creștere a cifrei de afaceri de peste 10%, de la 274 milioane de lei în 2015, a anunțat compania.
În 2015, afacerile au scăzut cu 0,8%, la 274,03 milioane de lei, iar profitul net a coborât cu 41%, la 16,6 milioane de lei.
Contactat de Profit.ro, Lucian Peticilă, directorul general și proprietarul Visual Fan, a evitat să dea detalii despre planurile companiei în acest an, afirmând că bugetul pe 2017 nu este finalizat.
Terminalele Allview au ajuns în 2016 în mâinile a peste un 1,5 milioane de utilizatori, se arată într-un comunicat al companiei.
CITEȘTE ȘI Veniturile Vodafone România au crescut cu 2,8% în al treilea trimestru, la 178,7 milioane de euroPotrivit Visual Fan, 10% din totalul cifrei de afaceri a fost generat pe piețele externe în care sunt exportate produsele Allview.
Anul 2016 a adus intrarea Allview pe segmentul soluțiilor smart home, odată cu lansarea proiectului Siebo Smart Home, un sistem care în formulă completă include un număr impresionant de senzori, o oglindă inteligentă și o cameră cu rol de unitate centrală.
Investiția în proiect s-a ridicat la 500.000 de euro, veniturile anticipate de acest segment de business urmând să ajungă la 10% în acest an, potrivit informațiilor prezentate de Peticilă într-o conferință din decembrie 2016.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV ASF vrea asigurări RCA speciale pentru șoferii ''răi'', cu multe accidente. Un organism dedicat va fi înființat la noul Birou al AsigurătorilorVisual Fan (Allview) a fost înființată în anul 2004 și este al doilea jucător de pe piața locală de smartphone-uri după numărul de unități vândute.
Brandul Allview este prezent pe pietele IT&C din Polonia, Bulgaria, Germania, Spania, Ungaria, Olanda, Moldova, Slovacia, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Bosnia si Herzegovina, Republica Cehă, Malta, Cipru, Grecia și Lituania.