Facebook ar putea în curând concura cu LinkedIn, printr-un nou tip de posturi care să scoată în evidență job-uri disponibile.
Rețeaua socială testează în prezent o facilitate ce le va permite companiilor care au pagini de Facebook să posteze și să-și promoveze posturile prin care se anunță disponibilitatea unei poziții în cadrul firmei.
Paginile de Facebook ar urma să aibă la dispoziție o nouă opțiune în cadrul meniului de creare a posturilor noi. Alături de opțiuni clasice precum text, poze sau link-uri, paginile de Facebook ar putea alege în curând opțiunea Job.
Această nouă opțiune va avea câmpuri speciale în care vor putea fi introduse detalii legate de job-ul respectiv. Administratorii paginilor de Facebook vor putea specifica tipul job-ului, cerințele, salariul etc.
CITEȘTE ȘI Facebook va ajuta brandurile să vândă produse pe InstagramPosturile de tip Job vor avea un format special pentru a ieși în evidență față de postările obișnuite din cadrul wall-ului. Acestea vor include un buton prin care utilizatorii vor putea aplica, iar aplicările vor fi recepționate de companii sub forma unor mesaje pentru paginile de Facebook.
Paginile de Facebook vor avea o secțiune specială dedicată job-urile disponibile. Utilizatorii pot intra pe pagina unei companii și accesa tab-ul de job-uri pentru a vedea ce slujbe sunt disponibile. Este, pe de o parte, și un mijloc de a atrage mai mulți fani către paginile de Facebook ale companiilor.
În plus, pentru că Facebook nu prestează servicii gratuite, paginile vor putea plăti pentru a-și promova Job-urile.
Facebook are la ora actuală 1,79 miliarde de utilizatori, în timp ce LinkedIn, recent achiziționat de Microsoft pentru 26,2 miliarde de dolari cash, are 467 milioane de utilizatori. Teoretic, diferența aceasta ar putea fi suficientă pentru a convinge companiile să folosească viitoarea facilitate Facebook.