Canalele de YouTube care publică podcast-uri au acum o secțiune special dedicată acestora, unde urmăritorii pot găsi mai rapid acest tip de conținut.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
În ciuda faptului că mulți creatori de conținut folosesc de ani buni YouTube pentru publicarea podcast-urilor, platforma video deținută de Google nu a făcut multe până acum pentru a ajuta acest tip de conținut.
Un mic pas este făcut acum, când este adăugată în cadrul canalelor de YouTube o secțiune unde sunt găzduite numai filmările marcate de autor ca fiind podcast-uri.
Noua secțiune se găsește între Live și Playlists, secțiunile care găzduiesc transmisiunile directe și diversele listele în care sunt organizate filmările.
Anterior, creatorii de conținut putea organiza podcast-urile în playlist-uri, însă, acestea erau afișate în secțiunea respectivă la un loc cu toate celelalte liste, care conțineau și alte tipuri de filmări.
Google anunța în februarie că va integra podcast-uri în YouTube Music, după exemplu Spotify. Filmările marcate drept podcast-uri în YouTube vor apărea automat și în YouTube Music.
Google și Spotify au ales să ofere podcast-uri și muzică la un loc, în cadrul aceleiași aplicații, ceea ce nu este pe placul multor utilizatori. Apple, de cealaltă parte, are servicii dedicate separat muzicii și podcast-urilor.