Compania suedeză Spotify încearcă, cu un nou tip de abonament, să-i convingă pe cei care folosesc versiunea gratuită să plătească 1 dolar lună.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Mai multor utilizatori care folosesc versiunea gratuită de Spotify le-a fost oferit un abonament de 1 dolar pe lună, care afișează reclame, dar îi scutește de unele dintre cele mai mari limitări cu care se confruntă.
CITEȘTE ȘI Jacek Olczak, CEO Philip Morris International: Ambiția noastră este ca produsele fără fum să reprezinte peste 50% din veniturile nete totale până în 2025. În România am făcut investiții de peste 500 de mil. dolari pentru transformarea fabricii din OtopeniPentru un dolar pe lună, utilizatorii scapă de limitarea numărului de melodii pe care le pot sări și pot alege să redea orice melodie din orice playlist disponibil în cadrul platformei, dar vor asculta, în continuare, reclame.
În mod normal, cei care folosesc versiunea gratuită pot sări cel mult 6 melodii pe oră și nu pot reda orice melodie dintr-un playlist, ci trebuie să folosească funcția shuffle. Excepție de la a doua limitare fac doar unele din playlist-urile generate de Spotify, precum Discover Weekly și Daily Mix.
Spotify a confirmat că testează un nou tip de abonament, pe care-l numește Spotify Plus.
Ca și în cazul altor teste, compania suedeză spune că nu există nicio garanție că acest abonament va fi lansat în această formă ori deloc. Însă, ținând cont de presiunea pe creșterea veniturilor pe care o resimte Spotify, șansele ca abonamentul Spotify Plus să devină curând oficial sunt mari.