Directorul financiar al Spotify spune că platforma de streaming va începe în curând să testeze cărți în format electronic, care vor fi disponibile alături de muzică și podcast-uri.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Spre nemulțumirea celor care vor Spotify doar pentru muzică, firma suedeză merge mai departe cu planurile de extindere și diversificare a tipurilor de conținut, care vor avea menirea de a-i crește veniturile.
Faptul că Spotify are în vizor audiobook-uri, nu este o noutate. Șefii companiei au făcut public acest plan în din iunie, când le-au transmis asta investitorilor. Însă, acum sunt oferite informații ceva mai concrete.
În cadrul Evercore ISI 2nd Annual Technology, Media & Telcom Conference, Paul Vogel, directorul financiar al companiei, a spus că Spotify se pregătește să înceapă cât de curând testarea audiobook-urilor.
Acesta mai spune că va fi un proces continuu de îmbunătățire a funcționalității și că, la fel ca în cazul podcast-urilor, Spotify va încerca să atragă utilizatori oferind o experiență mai bună decât concurența de pe aceste piețe.
Nu se știe sub ce formă va oferi Spotify audiobook-uri. Datorită faptului că drepturile de distribuire ale acestora sunt scumpe, este posibil să se opteze pentru vânzarea unui abonament separat.
În 2021, piața cărților electronice a crescut cu 25%, ajungând să valoreze 1,6 miliarde de dolari, conform Edison Research. Piața cărților electronice este mai mare și decât cea a podcast-urilor, estimată la 1,45 miliarde de dolari.