În ciuda faptului că este constant lăudat pentru calitatea conținutului original, serviciul de streaming vândut de Apple nu a reușit nici anul trecut să atragă foarte mulți abonați noi.
În al treilea trimestru al anului trecut, conform cifrelor publicate de JustWatch, Apple TV+ avea o cotă de 8% în Statele Unite. Apoi, în ultimul trimestru, cota acestuia chiar a scăzut la 7%.
Aceste procente arată dificultățile pe care chiar și un gigant ca Apple le are în a se impune pe o piață foarte competitivă, pe care a și intrat târziu.
CITEȘTE ȘI VIDEO Elon Musk, invitat să cumpere un castel din secolul 13, în care a stat și Ludwig van Beethoven, ca sediu central europeanTV+ este văzut de utilizatori mai degrabă ca o opțiune secundară, preferate fiind în continuare marile servicii, precum Netflix, Prime Video Disney+ sau Max.
Lansat în 2019, Apple TV+ oferă acces la în jur de 300 de titluri, ceea ce este mult mai puțin decât au serviciile importante de streaming. Spre deosebire de acestea din urmă, TV+ se bazează doar pe conținut exclusiv, un aspect care anumite surse susțin că s-ar putea schimba.
În ciuda faptului că a fost lansat cu mai mulți ani în urmă în mai multe țări din regiune, Apple TV+ nu este, încă, disponibil și în România.
Conform estimărilor oferite de JustWatch, liderii pieței de streaming din Statele Unite sunt Prime Video cu o cotă de 22% și Netflix cu 21%. Aceștia sunt urmați de Max și Disney+ cu 13%, respectiv 12% cote de piață.