Netflix are deja peste 70 de milioane de abonați care preferă versiunea cu reclame, anunță compania, care speră ca informația să atragă și mai mulți cumpărători de publicitate.
Numărul de abonați ai versiunii cu reclame vândute de Netflix a crescut semnificativ în ultimele luni, după ce, în luna mai, număra 40 de milioane de utilizatori.
Amy Reinhard, șefă peste publicitatea de la Netflix, spune că deja 50% dintre noii abonați preferă versiunea cu reclame, care are de partea ei prețul mai mic.
Cei de la Netflix nu oferă, însă, informații despre modul în care se raportează abonații actuali la versiunea cu reclame, fiind posibil ca mulți dintre aceștia să fi renunțat la premium pentru abonamentul mai ieftin al versiunii cu reclame.
În altă ordine de idei, este posibil ca versiunea cu reclame să „canibalizeze” abonamentele premium, însă, asta nu ar fi o problemă pentru companie câtă vreme veniturile cresc.
Pentru versiunea cu publicitate, Netflix are în plan introducerea abonamentelor „tematice”. O astfel de temă, în viziunea oamenilor de publicitate de la Netflix, va fi o serie de reclame la Kia afișate în timpul vizionării celui de al doilea sezon din Squid Game.