Autoritatea de concurență din Turcia a lansat investigații în rândul a 29 de companii, inclusiv lanțuri de supermarketuri, din cauza prețului extrem de ridicat al produselor alimentare, de igienă și de curățare, în timpul pandemiei de coronavirus (Covid-19), transmite Reuters și site-ul turkishminute.com.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Investigația a fost demarată după ce timp de o lună au fost analizate evoluțiile prețurilor, existând "indicii serioase" că unele companii au încălcat reglementările legale în privința prețurilor afișate, se arată în comunicatul instituției, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Firmele cu mai mult de 50 de angajați trebuie să își decaleze programul de lucru și vor fi obligate să se doteze cu termometre digitaleCetățenii se plâng pe rețelele de socializare în legătură cu creșterea prețurilor alimentelor în supermarketuri. Și Guvernul este criticat că nu a extins sprijinul financiar direct către cetățenii afectați de efectele pandemiei.