Retailerul german dm drogerie markt a majorat cu peste 8 milioane de euro capitalul subsidiarei din România, prin intermediul căreia operează rețeaua de 94 de magazine de cosmetice și produse de îngrijire personală și a locuinței de pe piața locală.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Operațiunea a fost realizată prin încorporarea creanței asociatului unic dm drogerie markt Austria, reprezentând 1.799.143 părți sociale, cu o valoare nominală de 21 de lei.
Ca urmare a majorării capitalului social prin conversia creanțelor, acesta va fi de 60,2 milioane de lei (echivalent a 13,42 milioane de euro), deținut de asociatul unic dm drogerie markt Austria.
Compania a inaugurat recent trei unități comerciale în România, în București și Arad, ajungând la 96 de magazine.
Dm drogerie markt a intrat pe piața locală în 2007 și face parte din grupul dm care activează pe plan internațional în 13 țări europene, având operațiuni și în China prin intermediul unui magazin online.
În anul financiar 2017, retailerul a raportat afaceri de 306,2 milioane de lei, în creștere cu 20% față de anul precedent.
dm drogerie markt, cu sediul în Karlsruhe, este una din cele mai puternice rețele de retail specializate în domeniul frumusețe, wellness, baby, produse pentru îngrijirea casei. În România, are magazine deschise în Timișoara (unde este și sediul central al filialei), București, Iași, Cluj-Napoca, Galați, Brașov, Constanța, Sibiu, Deva, Arad, Oradea, Tîrgu Mureș, Brăila, Pitești, Reșița, Buzău, Lugoj.
Primele magazine dm drogerie markt au fost deschise în Germania în 1973, compania extinzându-se ulterior în Austria, Cehia, Ungaria, Slovenia, Croația, Slovacia, Serbia, Bosnia, România, Bulgaria, Macedonia și Italia, având astăzi circa 3.500 de magazine, aproape 60.000 de angajați și vânzări de 10,3 miliarde euro.