Secom Healthcare Group, companie de suplimente alimentare din România, a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de 40,8 milioane de euro, marcând o creștere de 13% față de anul anterior. Pentru 2025, compania anunță investiții de peste 6,5 milioane de euro în extinderea operațiunilor sale.
Categoriile de produse care au contribuit semnificativ la majorarea cifrei de afaceri a Secom Healthcare Group în 2024 includ suplimentele pentru susținerea memoriei și concentrării, precum și cele destinate imunității adulților.

3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
De asemenea, brandul propriu Good Routine a înregistrat o creștere impresionantă de 53%. Produsele Secom și Good Routine sunt disponibile în peste 8.000 de farmacii, magazine cu profil naturist, fizice și online, din țară, precum și în rețeaua proprie Secom Retail, iar suplimentele Good Routine sunt prezente pe șapte piețe internaționale.
În 2025, Secom Healthcare Group va investi în dezvoltarea brandului propriu Good Routine, atât pe piața din România, unde a lansat deja gama de pediatrie Good Routine for Kids, cât și la nivel global. Compania va continua procesul de digitalizare pentru optimizarea operațiunilor și va extinde rețeaua Secom Retail prin deschiderea de noi magazine.

Un alt obiectiv major este consolidarea echipei și a culturii organizaționale. În 2024, Secom Healthcare Group a investit cu 84% mai mult decât în 2023 în training, recrutare și employer branding. Pentru 2025, compania intenționează să crească în continuare investițiile în programe de dezvoltare profesională, coaching și mentorat, fiecare angajat beneficiind, în medie, de 30 de ore de training anual.
În contextul planurilor de expansiune, Secom estimează o creștere a echipei de la 198 de angajați activi în 2024 la aproximativ 220 în 2025.