Brandul de fashion Marc O’Polo, prezent în circa 2.000 de puncte de vânzare din 37 de țări, deschide al patrulea magazin mono-brand din România, în cadrul centrului comercial AFI Palace Cotroceni din București.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
În septembrie anul trecut, Marc O'Polo a deschis primul magazin din România, în București Mall-Vitan.
CITEȘTE ȘI Piața de food&drinks service se pregătește pentru o revenire "cu adevărat în V", la nivel dublu. “Industria nu poate să scadă mai jos de atât.”Marc O'Polo este un brand fondat în urmă cu peste 50 de ani în Stockholm, fiind prezent în România prin magazine mono-brand situate în București Mall, Fashion House Militari și Iulius Mall Cluj-Napoca. Magazinul din AFI Palace Cotroceni, care urmează a fi deschis pe 10 decembrie, va fi cel mai mare din rețea (235 metri pătrați).
Fondat la Stockholm în 1967, brandul cuprinde astăzi colecțiile Marc O'Polo Modern Casual, Marc O'Polo Denim, Marc O'Polo Shoes și Accesorii Marc O'Polo, precum și colecțiile de licențe Marc O'Polo.
Având sediul central în Stephanskirchen, în zona Munchen, Germania, Marc O'Polo are circa 1.800 de angajați și a realizat în anul fiscal 2019-2020 o cifră de afaceri de 430 de milioane de euro.
Brandul este prezent atât pe piețele vestice, cât și în Europa Centrală și de Est și în China.