Lanț de magazine introduce o nouă etichetă, pentru a diferenția clar mărfurile europene de cele non-europene

Retail   
Lanț de magazine introduce o nouă etichetă, pentru a diferenția clar mărfurile europene de cele non-europene

Lanțul danez de magazine Salling, cel mai mare grup de retail din țara nordică, deservind peste 12 milioane de clienți pe săptămână, a decis să introducă la raft o nouă etichetă, pentru a realiza mai clar o diferență între mărfurile europene și cele non-europene.

Mărfurile primite de la o companie europeană vor fi marcate cu o mică stea.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Retailerul-vedetă al Ucrainei din industria animalelor de companie de dinaintea războiului își pregătește intrarea în România CITEȘTE ȘI FOTO Retailerul-vedetă al Ucrainei din industria animalelor de companie de dinaintea războiului își pregătește intrarea în România

Anders Hagh, CEO al Salling Group, explică schimbarea

"Am primit recent o serie de întrebări de la clienți care doresc să cumpere doar alimente de la mărci europene.

Vom introduce o nouă notă pe etichetele noastre de preț, unde o mică stea va arăta dacă marca este deținută de o companie europeană."

FOTO Proprietarul Mega Image și-a anunțat planul: \ CITEȘTE ȘI FOTO Proprietarul Mega Image și-a anunțat planul: "Ridicăm ștacheta semnificativ asupra ambițiilor noastre!". În România va introduce peste 500 de produse noi în liniile de marcă proprie

El adaugă - „Noua etichetă este doar un serviciu suplimentar pentru acei clienți care doresc să cumpere bunuri cu mărci europene. Am pus o stea atunci când proprietarul final al brandului este european".

viewscnt
Afla mai multe despre
magazine
alimente
eticheta