Retailerul german Lidl lansează în România sistemul Puncte Lidl, o nouă funcționalitate prin care clienții pot beneficia de discounturi în magazine pe baza cumpărăturilor făcute.
Prin Puncte Lidl, la fiecare scanare a cardului digital Lidl Plus la casele de marcat, clienții acumulează puncte recompensă.
Pentru fiecare 1 leu cheltuit la casa de marcat, clienții acumulează 1 punct.

Noua opțiune înlocuiește funcționalitățile anterioare din aplicația Lidl Plus.
Din luna iunie 2024, noul CEO al Lidl România este José Alberto Chueca Val.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri consolidată de peste 22,4 miliarde de lei net, cu un profit net de aproximativ 1 miliard de lei. Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 12.000 în România, unde retailerul german are deschise peste 350 de magazine și 6 centre logistice.
Recent, compania a anunțat că va extinde până în 2030, la nivel internațional, cu 20% față de 2023 ponderea alimentelor pe bază de plante disponibile, precum sursele de proteine pe bază de plante, cerealele integrale, fructele și legumele.