Producătorul român de cosmetice Farmec continuă strategia de extindere a companiei prin deschiderea unui nou magazin Gerovital în sistem de franciză, la 6 luni de la lansarea oficială a proiectului.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Farmec a ajuns astfel la o rețea de 28 de locații deținute în prezent. Suma totală investită în lucrările de proiectare și amenajare a noului spațiu este de 50.000 euro, în care este inclusă și taxa de franciză.
CITEȘTE ȘI Marelbo, un producător local care deține cea mai mare fabrică de încălțăminte din România, deschide un nou magazin în BucureștiÎn decembrie 2019, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu și Râmnicu Vâlcea și 2 magazine Gerovital deschise prin sistemul de franciză, la Bacău și Pitești.