Producător român de cosmetice Farmec continuă planurile de extindere a rețelei proprii de magazine de brand și anunță deschiderea a două noi magazine Gerovital la București și la Ploiești.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
“Prin fiecare magazin deschis de noi în țară, ne-am propus să venim în întâmpinarea consumatorilor noștri și să le oferim produse eficiente, la cel mai bun raport calitate-preț. Interesul crescut pentru brandurile noastre în fiecare oraș ne oferă perspective și oportunități noi de explorat, dar este și o confirmare a faptului că Gerovital este o marcă de încredere, pe care iubitorii brandului o recomandă prietenilor și familiei de generații întregii”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Investiția pentru cele două magazine Gerovital din București, situat în AFI Cotroceni, și Ploiești, aflat în AFI Ploiești, se ridică la peste 440.000 de lei.
În Ploiești, acesta este primul magazin de brand, în timp ce în București, producătorul de cosmetice are la activ 3 magazine Gerovital. Alte două spații comerciale au fost inaugurate anul trecut în incinta centrelor comerciale Veranda Mall și Park Lake.
La nivel național, Farmec deține în total 6 magazine Gerovital, în București, Constanța, Craiova și Cluj-Napoca. De asemenea, pe întreg teritoriul țării sunt deschise 8 magazine de brand Farmec (Cluj-Napoca, Arad, Sibiu, Târgu- Mureș, Timișoara și Brașov).