Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Ce așteptări au de la magazinele online din România clienții de pe piețele regionale de interes (Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia și Ungaria), perspectivele economice ale comerțului online în anul 2023, răspunsurile pieței de curierat la cerințele tot mai specifice ale clienților, în contextul provocărilor anului, vor fi prezentate la Conferințele „Barometrul e-Commerce”, organizate de Profit.ro în parteneriat cu DPD România și devenite deja o tradiție. În acest an, conferința va fi organizată pe 7 martie, la Marriott Grand Hotel Bucharest, urmând să fie transmisă în direct și de PROFIT NEWS TV
Pandemia a dus la o scădere masivă a vânzărilor, punând presiune pe lichiditățile companiei, explică grupul de retail. În plus, comportamentul de consum al clienților continuă să fie reținut din cauza războiului din Ucraina.
Blocajele la livrări, creșterea costurilor cu energia, salariile și aprovizionarea, creșterea ratelor dobânzilor și perspectivele economice au avut, de asemenea, un impact asupra P&C spre sfârșitul anului trecut. În plus, iarna blândă nu a oferit niciun stimulent suplimentar clienților pentru a cumpăra haine.
Mulți oameni sunt forțați să facă economii din cauza inflației ridicate, astfel că retailerul nu poate să transfere clienților creșterea costurilor operaționale, explică compania. O altă problemă este funcționarea necorespunzătoare a magazinului online, costurile de logistică și cheltuielile de marketing, care trebuie, de asemenea, reduse semnificativ. În acest context, atenția retailerului va reveni asupra magazinelor tradiționale.
CITEȘTE ȘI Producătorul de carne de pasăre Oprea Avi Com, joint venture cu grupul ungar Hodler CapitalPeek&Cloppenburg, care operează 140 de magazine în 15 țări europene, a obținut inițierea procedurii de insolvență la tribunalul din Düsseldorf.