Grupul mexican Bimbo, cea mai mare companie de panificație din lume, intrată pe piața locală în urmă cu un an, odată cu achiziția Vel Pitar, cel mai mare producător local de pâine, a cumpărat acum și cea mai vândută pâine la nivel național.
Retailerul elen de jucării și decorațiuni Jumbo și-a crescut vânzările din România, în luna aprilie, cu aproximativ 10% față de luna corespunzătoare a anului trecut.
Retailerul polonez de proximitate Zabka, cel mai important de pe această piață, care tocmai a intrat în România printr-o tranzacție, pregătește deschiderea primelor magazine în România, ținta pentru anul acesta fiind deschiderea unui număr de 200 de spații.
Copertino Riserva 2017 de la Doppio Passo este dublu medaliat cu Aur, la Berlin Wine Trophy și Gilbert & Gaillard.
Piața de ambalaje a cunoscut un proces de revigorare în primul trimestru din an, urmând o pantă ascendentă, în special pe fondul orientării companiilor către soluții complete de ambalare - ambalaje pentru protecție și sisteme de ambalare.
Premierul Ciolacu se arată revoltat de faptul că, în România, unii comercianți au scăzut gramajul la produse, dar au lăsat prețurile la fel de mari și reclamă că aceasta este o formă de înșelăciune împotriva consumatorilor, fiind, în fapt, o scumpire „camuflată” sub un ambalaj foarte asemănător.
Acțiunile Shopify au scăzut cu peste 19%, reducând cu aproape 20 de miliarde de dolari valoarea de piață a companiei, după ce aceasta a publicat previziuni privind veniturile și profitul pentru trimestrul curent care au îngrijorat investitorii, transmite CNBC.
Vinul de astăzi, Queen of Hearts 2023 de la Crama Nico Lazaridi, este un asamblaj alb savuros, obținut din struguri Chardonnay, Assyrtiko, Roditis, Muscat de Alexandria și Ugni Blanc.
Aquila, jucător important în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova, cu 30 de ani de experiență în această industrie, a încheiat primul trimestru din 2024 cu o creștere a veniturilor cu 11% față de aceeași perioadă a anului trecut, până la 624 milioane de lei.
În primele trei luni ale acestui an, volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete) a crescut față de perioada similară din 2023, atât ca serie brută cu 6,4%, cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu 5,5%, arată datele publicate de Institutul Național de Statistică (INS).