Compania HCL Online Advertising, care administrează platforma de food delivery Tazz by eMAG (fosta EuCeMananc), a fost capitalizată din nou, acum cu 20 milioane lei.
Grupul spaniol Deoleo, cel mai mare producător de ulei de măsline din lume, spune că sectorul de profil trebuie să treacă printr-o ”transformare profundă” în timp ce se confruntă cu unul dintre cele mai provocatoare momente din istoria sa, transmite CNBC.
Chardonnay Premium 2022 de la Crama Oprișor este un vin elegant și complex. Fructuozitatea și personalitatea soiului sunt frumos echilibrate de aromele de vanilie și de onctuozitatea generată de maturarea în butoaiele de stejar.
Campari, producătorul italian de băuturi spirtoase, urmează să cumpere Courvoisier Cognac de la grupul american-japonez de băuturi spirtoase Beam Suntory, într-o afacere evaluată la 1,32 miliarde de dolari.
Similarități, diferențe și provocări (Irlanda și Slovacia vs. România):
Venitul net al companiei Coca-Cola a crescut cu 3%, până la 11,3 miliarde de dolari, în primul trimestru al anului. Pentru întregul an 2024, Coca-Cola se așteaptă acum la o creștere organică a veniturilor de 8-9%, în creștere față de previziunile anterioare de 6-7%.
Între crescătorii de animale și comercianții de carne din Volos continuă să fie divergențe în condițiile în care primii vorbesc despre concurență neloială. După cum transmite gegonota.news, crescătorii de animale protestează pentru că, spun ei, piața este inundată de miei importați din România, care sunt vânduți ca fiind autohtoni.
Companiile alimentare folosesc culori strălucitoare și personaje din desene animate într-un efort "lipsit de etică" de a manipula copiii pentru a-i face să dorească dulciurile și chipsurile pe care le produc, potrivit unui raport, scrie The Guardian.
Investitorul imobiliar maghiar Indotek Group a relansat Plaza M, centrul comercial de 55.000 mp pe care îl deține în Târgu Mureș, în urma unui proces de renovare și rebranding care a necesitat investiții de 16 milioane de euro.
Lanțul american de fast food McDonald's a ratat ținta trimestrială de profit pentru prima dată în ultimii doi ani, consumatorii fiind mai atenți la buget și mai puțin la oferte, iar conflictul din Orientul Mijlociu afectând vânzările internaționale.