Spotify Technology a cumpărat o firmă care ajută la identificarea conținutul dăunător de pe platformă

Spotify Technology a cumpărat o firmă care ajută la identificarea conținutul dăunător de pe platformă
Profit.ro
Profit.ro
scris 6 oct 2022

Serviciul de streaming audio Spotify Technology a achiziționat Kinzen, o firmă care a ajutat-o să identifice conținutul dăunător de pe platformă, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Achiziția face parte din eforturile Spotify de a face față conținutului dăunător din serviciul său, după o reacție la începutul acestui an legată de ”The Joe Rogan Experience”, în care podcasterul a fost acuzat că a răspândit informații greșite despre Covid-19, scrie News.ro.

CONFIRMARE Guvernul amână din nou sistemul de garanție - returnare a ambalajelor. ”Să scăpăm odată pentru totdeauna de tonele de deșeuri aruncate la întâmplare, pe drumuri, în șanțuri, pe câmpuri, în lacuri sau râuri.” CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Guvernul amână din nou sistemul de garanție - returnare a ambalajelor. ”Să scăpăm odată pentru totdeauna de tonele de deșeuri aruncate la întâmplare, pe drumuri, în șanțuri, pe câmpuri, în lacuri sau râuri.”

Firma din Dublin lucrează cu Spotify din 2020, concentrându-se inițial pe integritatea conținutului legat de alegeri din întreaga lume.

De atunci, misiunea Kinzen s-a extins pentru a include informațiile eronate, dezinformarea și discursul instigator la ură.

”Kinzen oferă o combinație de instrumente și expertiză pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine conținutul de pe platforma noastră și tendințele emergente de abuz”, a declarat Sarah Hoyle, director pentru încredere și siguranță la Spotify.

Termenii contractului nu au fost dezvăluiți.

La începutul acestui an, Spotify a spus că va fi mai transparentă în privința modului prn care determină  conținutul acceptabil și inacceptabil.

Compania și-a publicat regulile platformei pentru prima dată în ianuarie. În iunie, Spotify a format un Consiliu Consultativ pentru Siguranță, pentru a oferi informații cu privire la conținutul dăunător.

Kinzen va oferi avertismente timpurii despre probleme de pe diferite piețe, ajutând Spotify să modereze mai eficient conținutul în mai multe limbi.

viewscnt
Afla mai multe despre
spotify
conținut dăunător