Facebook renunță la podcast-uri

Facebook renunță la podcast-uri
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 3 mai 2022

Podcast-urile nu mai sunt de interes pentru Facebook, iar rețeaua socială va dezactiva mai întâi funcția de publicare, după care va elimina complet acest tip de conținut.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

La doar un an după ce își anunța intențiile, Facebook renunță, brusc, la podcast-uri. Vor dispărea din cadrul platformei inclusiv facilitățile de short-form audio și secțiunea dedicată conținutului audio.

Încă de săptămâna aceasta, Facebook va dezactiva funcția de publicare a podcast-urilor noi, conform unei informări trimise de companie partenerilor.

Comisia Europeană acuză Apple că a abuzat de poziția sa dominantă pe piață CITEȘTE ȘI Comisia Europeană acuză Apple că a abuzat de poziția sa dominantă pe piață

Apoi, din 3 iunie, vor fi eliminate complet podcast-urile adăugate până acum pe Facebook.

Compania deținută de Meta nu a oferit o explicație relevantă pentru această mutare, prin care să-și explice decizia și nici o nu va comunica direct utilizatorilor, ci își va lăsa partenerii să facă acest lucru.

Este surprinzător că Facebook decide să iasă (și să o facă atât de brusc) de pe o piață aflată în plin elan. Alte companii, precum Amazon și, mai ales, Spotify, investesc sume mari pentru în podcast-uri.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
podcast