Podcast-urile nu mai sunt de interes pentru Facebook, iar rețeaua socială va dezactiva mai întâi funcția de publicare, după care va elimina complet acest tip de conținut.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
La doar un an după ce își anunța intențiile, Facebook renunță, brusc, la podcast-uri. Vor dispărea din cadrul platformei inclusiv facilitățile de short-form audio și secțiunea dedicată conținutului audio.
Încă de săptămâna aceasta, Facebook va dezactiva funcția de publicare a podcast-urilor noi, conform unei informări trimise de companie partenerilor.
Apoi, din 3 iunie, vor fi eliminate complet podcast-urile adăugate până acum pe Facebook.
Compania deținută de Meta nu a oferit o explicație relevantă pentru această mutare, prin care să-și explice decizia și nici o nu va comunica direct utilizatorilor, ci își va lăsa partenerii să facă acest lucru.
Este surprinzător că Facebook decide să iasă (și să o facă atât de brusc) de pe o piață aflată în plin elan. Alte companii, precum Amazon și, mai ales, Spotify, investesc sume mari pentru în podcast-uri.