Compania dnata Catering&Retail a lansat o nouă variantă a aplicației Henri AppPort, cu informații în timp real despre programul de zbor și serviciile disponibile pe aeroportul Henri Coandă - Otopeni.
Compania administrează 1.508 metri pătrați de spațiu comercial pe Aeroportul Henri Coandă și este responsabilă de zonele de alimentație publică.

25 martie - Eveniment Profit.ro IMM - Micii antreprenori, prinși în mijlocul tensiunilor economice și sociale
3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Aplicația Henri AppPort are versiuni în limbile română și engleză și este disponibilă atât pentru sistemele de operare Google Android și Apple IOS, putând fi descărcată gratuit de pe site-ul www.henriappport.ro.
„Aplicația actualizată îi ajută pe pasageri să se orienteze mai ușor în aeroport pentru a ajunge la timp la check-in sau porțile de îmbarcare, dar și să acceseze diverse servicii pentru ca timpul de așteptare să se desfășoare cât mai plăcut. Unde poți să iei masa, ce tipuri de restaurante sunt disponibile, unde se află lounge-rile VIP, ce magazine sunt disponibile – de la fashion la farmacii, standuri de ziare și reviste – sunt câteva dintre numeroasele informații pe care le poți afla prin simpla consultare a aplicației de pe telefon", a spus Saade Hardan, CEO dnata Catering&Retail România.

Aplicația Henri AppPort are la acest moment circa 120.000 de utilizatori pe telefoanele de tip Android și 100.000 pe iOS, estimarea fiind că noile funcțiuni, împreună cu traficul în creștere pe cel mai mare aeroport din România și rata de penetrare a telefoanelor smart vor determina creșterea numărului de utilizatori activi la minimum 300.000/ an.
Printre serviciile cele mai accesate ale aplicației se numără:
Orarul de zbor (Plecări și Sosiri), cu actualizări în timp real;
Urmărirea zborului – posibilitatea de a selecta un zbor, de a activa funcția „tracking" (urmărire) și de a primi notificări atunci când apar modificări, astfel încât nu mai există riscul pierderii avionului;

Informații despre specificul restaurantelor și cafenelelor, meniuri și posibilitatea de a le evalua și de a scrie recenzii ;
Acces la campanii promoționale – prin descărcarea aplicației se obține un discount de 15% în toate restaurantele și cafenelele afiliate, care sunt listate în aplicație. Mai multe bonusuri pot fi folosite pe măsură ce este folosită aplicația și invitând alți prieteni să o descarce;
Informații despre magazine și alte servicii disponibile în aeroport – farmacie, frizerie, supermarket, spații pentru îngrijirea copiilor și loc de joacă, bancomat, capelă, punct de vânzare a biletelor de tren, taxi, casă de schimb valutar, bancă, ghișeu bagaje pierdute etc.
dnata Catering&Retail va continua procesul de digitalizare a operațiunilor de catering din aeroport prin integrarea chioșcurilor digitale pentru plasarea comenzilor la restaurant și a codurilor QR care prin scanare permit plasarea comenzilor și plata de pe telefonul mobil și livrarea la poarta de îmbarcare.

În același timp va fi introdus sistemul HAACP în variantă digitală pentru întărirea siguranței alimentare.