UniCredit Bank a actualizat aplicația de mobile banking cu noi funcționalități, cea mai importantă fiind introducerea plăților în valută, utile pentru clienții care au credite în alte monede decât leul.
Alte noutăți sunt extinderea notificărilor push pentru toate tranzacțiile cu cardul, în mod gratuit, generarea de dovezi de plată în format PDF și posibilitatea de a salva automat beneficiarii către care se fac plăți.
„Aplicația de Mobile Banking este un produs strategic în oferta noastră pentru persoane fizice, pe care o îmbunătățim în mod constant”, spune Septimiu Postelnicu, Vicepreședinte Executiv al Diviziei de Retail UniCredit Bank. Potrivit afirmațiilor sale, fie că este vorba de interfețe mai ușor de utilizat, de oferte noi sau de optimizări de proces, banca va investi permanent în această aplicație, în digitalizarea activității și în inovații care aduc valoare utilizatorilor, cu obiectivul de a deveni un jucător de top pe segmentul de retail.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Senatul semnează proiectul care dă dreptul BNR să aplice amenzi de până la 1 milion lei și să suspende activitatea prestatorilor de servicii de plată pentru nerespectarea limitelor la comisioanele interbancare
Pe lângă noile opțiuni ale versiunii actualizate, aplicația de mobile banking păstrează celelalte caracteristici: zero cost de administrare, Happy Hour Exchange (schimb valutar la cursul publicat de BNR în fiecare zi lucrătoare, între 13:15 și 14:15, în limita a 1.000 euro / zi, pentru clienții cu cont curent GeniusCont), dobândă de 3,5% pe an pentru depozite digitale, zero cost de transfer pentru tranzacțiile în lei prin Mobile Banking, precum și trei lei lunar pentru minim trei facturi pe lună plătite prin intermediul aplicației. Siguranța utilizării este asigurată de logarea cu cod PIN, amprentă sau Face ID, controlul permanent al conturilor prin acces rapid la operațiuni.
UniCredit Bank este parte a UniCredit, bancă comercială paneuropeană cu o bază de 26 milioane de clienți. Rețeaua de unități bancare este prezentă pe 14 piețe - Italia, Germania, Austria, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Ungaria, România, Rusia, Slovacia, Slovenia și Turcia – iar prin intermediul unei rețele internaționale de reprezentanțe și agenții, acoperă și alte 18 țări din întreaga lume.