Banca Transilvania se menține pe locul 3 ca forță a brandurilor bancare globale. Unde se află BCR și BRD

Bănci   
Banca Transilvania se menține pe locul 3 ca forță a brandurilor bancare globale. Unde se află BCR și BRD
Banca Transilvania urcă pe locul 225 în lume ca valoare a mărcii, echivalentă a 955 milioane dolari (în creștere cu 39%), și rămâne cel mai valoros brand bancar românesc și al treilea brand global - cel mai puternic european - in clasament dupa forța brandului.
 
Urmărește-ne și pe Google News
În consecință, marca Banca Transilvania a urcat 27 de locuri, până pe poziția 225, în clasamentul Banking 500 din acest an realizat de Brand Finance, cea mai importantă companie de consultanță și evaluare a mărcilor din lume
 
 
Forța brandului se referă la performanța și eficiența unui brand în raport cu concurenții săi, fiind diferită de valoarea efectivă a unui brand. 
FOTO ING avertizează clienții din România: Escrocii digitali au ieșit din nou la vânătoare. Tocmai ai fost păcălit cu un credit! CITEȘTE ȘI FOTO ING avertizează clienții din România: Escrocii digitali au ieșit din nou la vânătoare. Tocmai ai fost păcălit cu un credit!

Pe lângă calcularea valorii unui brand, Brand Finance stabilește, de asemenea, această forță relativă a brandurilor prin intermediul unei liste de indicatori care evaluează investițiile în marketing, activul net și performanța afacerii. Practic, sunt surprinse adaptabilitatea și performanța unui brand, precum și modul în care acesta adoptă strategii superioară competitorilor pentru a crește și a se promova.

Creșterea Băncii Transilvania este explicată ca fiind determinată de investiții strategice și un accent puternic pe transformarea digitală, inclusiv integrarea inteligenței artificiale. Din 2025, Banca Transilvania este prima bancă din România care a integrat AI în comunicarea și procesele cu clienții,

"Banca Transilvania, al treilea cel mai puternic brand bancar din lume, evidențiază faptul că mărcile locale pot concura cu succes cu colegii internaționali prin construirea de relații puternice cu clienții. Concentrându-se neîncetat pe angajamentul clienților și investind în inovare, Banca Transilvania și-a asigurat loialitatea consumatorilor și și-a consolidat poziția de lider de piață", spune Mihai Bogdan, Managing Director Brand Finance România.

Tranzacție surpriză - Retailerul Elefant, cumpărat de unul dintre principalii actori de pe piața de carte din România CITEȘTE ȘI Tranzacție surpriză - Retailerul Elefant, cumpărat de unul dintre principalii actori de pe piața de carte din România

BCR (valoare a mărcii în creștere cu 28%, până la 285 milioane dolari) și BRD (valoare a mărcii în creștere cu 19%, până la 266 milioane dolari) au urcat, de asemenea, pe locurile 221, respectiv 434.

Brandurile bancare chineze continuă să domine clasamentul, ICBC (Banca Industrială și Comercială a Chinei) păstrându-și poziția de cel mai valoros brand bancar din lume pentru al 9-lea an consecutiv, crescând cu 10%, până la 79,1 miliarde dolari.

China Construction Bank, Agricultural Bank of China și Bank of China completează primele patru poziții.

Valoarea totală a mărcii a celor mai valoroase 500 de mărci bancare din lume a crescut cu 13% de la an la an, ajungând la 1,6 trilioane dolari, marcând prima creștere cu două cifre în patru ani.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
banca transilvania
bcr
brd
brand finance