25 martie - Eveniment Profit.ro IMM - Micii antreprenori, prinși în mijlocul tensiunilor economice și sociale
3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Pe lângă calcularea valorii unui brand, Brand Finance stabilește, de asemenea, această forță relativă a brandurilor prin intermediul unei liste de indicatori care evaluează investițiile în marketing, activul net și performanța afacerii. Practic, sunt surprinse adaptabilitatea și performanța unui brand, precum și modul în care acesta adoptă strategii superioară competitorilor pentru a crește și a se promova.
Creșterea Băncii Transilvania este explicată ca fiind determinată de investiții strategice și un accent puternic pe transformarea digitală, inclusiv integrarea inteligenței artificiale. Din 2025, Banca Transilvania este prima bancă din România care a integrat AI în comunicarea și procesele cu clienții,
"Banca Transilvania, al treilea cel mai puternic brand bancar din lume, evidențiază faptul că mărcile locale pot concura cu succes cu colegii internaționali prin construirea de relații puternice cu clienții. Concentrându-se neîncetat pe angajamentul clienților și investind în inovare, Banca Transilvania și-a asigurat loialitatea consumatorilor și și-a consolidat poziția de lider de piață", spune Mihai Bogdan, Managing Director Brand Finance România.

BCR (valoare a mărcii în creștere cu 28%, până la 285 milioane dolari) și BRD (valoare a mărcii în creștere cu 19%, până la 266 milioane dolari) au urcat, de asemenea, pe locurile 221, respectiv 434.
Brandurile bancare chineze continuă să domine clasamentul, ICBC (Banca Industrială și Comercială a Chinei) păstrându-și poziția de cel mai valoros brand bancar din lume pentru al 9-lea an consecutiv, crescând cu 10%, până la 79,1 miliarde dolari.
China Construction Bank, Agricultural Bank of China și Bank of China completează primele patru poziții.
Valoarea totală a mărcii a celor mai valoroase 500 de mărci bancare din lume a crescut cu 13% de la an la an, ajungând la 1,6 trilioane dolari, marcând prima creștere cu două cifre în patru ani.