LISTA Sectorul auto din Europa pregătește închideri de fabrici și mari concedieri, inclusiv din cauza mașinilor electrice

LISTA Sectorul auto din Europa pregătește închideri de fabrici și mari concedieri, inclusiv din cauza mașinilor electrice
scris ieri, 14:15

Companiile auto din întreaga Europă au anunțat închideri de fabrici și ample concedieri, acuzând că se luptă cu o cerere slabă, costuri ridicate, concurență din partea Chinei și o tranziție mai lentă decât se aștepta la vehiculele electrice.

Mai jos sunt disponibilizările și închiderile de fabrici anunțate în ultimele luni, începând cu cele mai recente:

Urmărește-ne și pe Google News

VOLKSWAGEN

Producătorul auto de top din Europa, Volkswagen, a convenit un acord cu sindicatele pe decembrie pentru a reduce 35.000 de locuri de muncă și a reduce producția fabricilor cu aproape un sfert în Germania.

TAROM a lansat oferta de Crăciun CITEȘTE ȘI TAROM a lansat oferta de Crăciun

Volkswagen a declarat mai devreme că fabrica sa Audi din Bruxelles va înceta producția până în februarie, după ce compania nu a găsit alternative la închidere, conform Yahoo Finance.

FEINTOOL

Furnizorul auto elvețian Feintool a anunțat că va închide una dintre unitățile din Germania și va concedia până la 200 de persoane.

VALEO

Furnizorul francez de piese auto Valeo va desființa în jur de 1.000 de locuri de muncă în Europa, adăugând că impulsul de restructurare va duce la închiderea a două fabrici franceze.

STELLANTIS

Producătorul de automobile Stellantis are planuri de închidere a fabricii sale de camionete Vauxhall din Luton, Anglia, punând în pericol peste 1.000 de locuri de muncă.

Un avion care efectua o cursă de la București la Zurich a aterizat de urgență la Graz. 17 persoane rănite, dintre care una în stare gravă CITEȘTE ȘI Un avion care efectua o cursă de la București la Zurich a aterizat de urgență la Graz. 17 persoane rănite, dintre care una în stare gravă

A oprit în mod repetat operațiunile de asamblare la principala sa fabrică din Mirafiori, din Italia, din cauza cererii scăzute, în special pentru versiunea electrică a Fiat 500.

Compania a declarat că nu are de gând să închidă fabricile din Italia.

BOSCH

Bosch, cel mai mare furnizor de piese auto din lume, intenționează să reducă 5.500 de locuri de muncă, chiar până la 10.000, până în 2032 în diviziile sale informatice și de conducere, mai ales la unitățile germane, și să reducă orele de lucru pentru unii angajați.

FORD

Producătorul auto american Ford a declarat că va reduce 4.000 de locuri de muncă, în primul rând în Germania și Marea Britanie, reprezentând 14% din forța sa de muncă europeană.

OFICIAL Nissan și Honda confirmă zvonurile și anunță o fuziune în 2025. Honda va deține funcțiile de președinte și CEO. Apare al treilea mare grup auto mondial CITEȘTE ȘI OFICIAL Nissan și Honda confirmă zvonurile și anunță o fuziune în 2025. Honda va deține funcțiile de președinte și CEO. Apare al treilea mare grup auto mondial

MICHELIN

Producătorul francez de anvelope Michelin va închide două fabrici din vestul Franței, afectând aproximativ 1.250 de locuri de muncă.

SHAEFFLER

Producătorul german de mașini și piese auto Schaeffler a declarat că intenționează să taie 4.700 de locuri de muncă în Europa, mai ales în Germania, după ce profitul său operațional a fost aproape înjumătățit în trimestrul al treilea.

Efortul de restructurare ar include închiderea unităților de producție din Austria și Marea Britanie.

DAIMLER TRUCK

Daimler Truck, cel mai mare producător de camioane din lume, a declarat că va reduce orele și va impune o înghețare a locurilor de muncă pentru angajații din Germania.

viewscnt
Afla mai multe despre
masini electrice
fabrici