PSA Peugeot Citroen vrea să își crească veniturile cu 10% până în 2018 prin lansarea de noi modele, inclusiv modele electrice, hibride și un vehicul pickup, relatează MarketWatch.
Constructorul auto francez a prezentat marți noul plan strategic pe cinci ani, numit ”Push to Pass”, după ce a îndeplinit planul de redresare cu trei ani înainte de termenul stabilit, scrie News.ro.
Planul prevede o nouă serie de produse prin care veniturile să crească cu 27% până în 2012, în paralel cu menținerea unor marje de profit operațional ridicate.
”În baza reconstrucției noastre financiare, vom lansa o ofensivă globală de produse și tehnologie. Acum, cu o agilitate mai mare, suntem pregătiți să schimbăm paradigma, anticipând schimbările în stilul de utilizare a mașinilor”, a declarat directorul general Carlos Tavares.
În următorii cinci ani, Peugeot intenționează să lanseze 26 de automobile și vehicule comerciale ușoare.
Între mașinile noi se vor afla 7 vehicule hibride, patru electrice și un mobil pickup, toate fiind categorii de produse care nu sunt fabricate în prezent de Peugeot.
În următorii doi ani ani, Peugeot intenționează să obțină o marjă de profit operațional medie de 4% și de 6% până în 2021.