Grupul Volkswagen pornește o campanie de marketing pentru a combate prejudecățile legate de mașinile electrice. Sunt țintiți clienți, companii, angajați și jurnaliști

Grupul Volkswagen pornește o campanie de marketing pentru a combate prejudecățile legate de mașinile electrice. Sunt țintiți clienți, companii, angajați și jurnaliști
scris astăzi, 09:00

Toate mărcile grupului Volkswagen vor fi implicate într-o campanie de marketing prin care compania germană încearcă să repornească vânzările de automobile electrice, relevă datele analizate de Profit.ro. Demersul vine într-un moment dificil al industriei auto, în care, la 1 ianuarie 2025, intră în vigoare ținte de emisii de CO2 mult mai dure, care au nevoie, pentru a fi respectate, de vânzări masive de automobile electrice.

Riscul plății unor amenzi uriașe i-a determinat pe cei de la Volkswagen Group să gândească o campanie de comunicare prin care să se lupte cu letargia și lipsa de interes a europenilor față de mașinile electrice, după ce în primii ani acestea păreau că sunt extrem de atractive. După cum anunță VW, campania de informare „va aborda beneficiile și prejudecățile față de mobilitatea electrică”.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Cel mai mare grup industrial și de servicii din Turcia, care controlează uzina Ford Otosan de la Craiova și grupul Arcelik cu fosta Arctic, aduce în România platforma sa de achiziții, prima extindere în Europa CITEȘTE ȘI FOTO Cel mai mare grup industrial și de servicii din Turcia, care controlează uzina Ford Otosan de la Craiova și grupul Arcelik cu fosta Arctic, aduce în România platforma sa de achiziții, prima extindere în Europa

Constructorul german dezvăluie și care sunt grupurile țintă pe care le vizează: clienții de retail și de flote, angajații, dealerii și mass-media, iar mesajele se vor concentra pe elementele principale ale avantajelor unei mașini electrice, de la utilizarea zilnică, la performanța bateriei și confort.

Conform strategiei făcute publice, vor fi prezentate „fapte clare și mesaje transparente într-o gamă largă de formate pentru a contracara miturile”.

FOTO Noul pod care leagă Banatul și Crișana - finalizat înainte de termen CITEȘTE ȘI FOTO Noul pod care leagă Banatul și Crișana - finalizat înainte de termen

Primul pas a fost făcut prin publicarea unei ediții speciale a revistei grupului, „Volkswagen Magazine”, pe care o editează toate mărcile grupului.

Revista a fost tipărită în 1,2 milioane de exemplare, fiind distribuită tuturor dealerilor companiei, și prezintă o serie de fapte și argumente în favoarea mașinilor electrice. O altă abordare este prin difuzarea în social media de clipuri video produse de diviziile de tehnologie și baterii, intitulate „Battery ABC”.

FOTO BYD lansează în Europa modelul de zeci de mii de euro cu care vrea să ia din clienții BMW, Audi și Mercedes. Prețul este dublu față de cel din China CITEȘTE ȘI FOTO BYD lansează în Europa modelul de zeci de mii de euro cu care vrea să ia din clienții BMW, Audi și Mercedes. Prețul este dublu față de cel din China

A fost creat și un hub de comunicare în online, în care sunt publicate „fapte, povești, interviuri și activități legate de puncte tematice ale bateriei, încărcării, costuri și durabilitate”.

Mărcile vor avea propriile campanii de test drive care să susțină campania de informare, dar și „prețuri atractive” de intrare în gamă.

Volkswagen Group are în acest moment 24 de modele complet electrice, produse sub șase dintre mărcile grupului, care înregistrează vânzări în scădere sau cu o creștere foarte slabă, în condițiile în care grupul este printre companiile cu cel mai ridicat risc de amenzi, din cauza ponderii reduse a vânzărilor de mașini electrice în total vânzări.

VIDEO Erbașu extinde Aeroportul Internațional Craiova. \ CITEȘTE ȘI VIDEO Erbașu extinde Aeroportul Internațional Craiova. "Toată zona aeroportului este un adevărat pol de dezvoltare economică."

Volkswagen are nevoie de o reducere cu aproximativ 21% a emisiilor medii pe vehicul, potrivit calculelor făcute de organizații independente. În medie, primii cei mai mari 10 producători de autoturisme din Europa, au nevoie de o reducere de la 107 grame pe km, la 94 grame, adică o reducere de 12 procente.

Din acest motiv, VW ar avea nevoie de o creștere a ponderii electricelor în total vânzări cu 17 – 18%, în 2025.

viewscnt
Afla mai multe despre
masini electrice
vw group
marketing vw