Fosta Uzină Mecanică Dacia a primit certificare „Great Place to Work”

Fosta Uzină Mecanică Dacia a primit certificare „Great Place to Work”
scris astăzi, 11:00

Fosta Uzină Mecanică Dacia, devenită între timp Horse România, parte a companiei internaționale Horse Powertrain, a fost certificată de Great Place to Work, companie de consultanță specializată. Angajații au participat la un sondaj privind condițiile de muncă din companie.

Divizia Horse România, care produce motoarele și cutiile de viteze ale mașinilor Dacia, dar și pentru unele dintre modelele Renault și Nissan, împreună cu centrul de inginerie din Titu și cel din București, are condiții de muncă „de înaltă calitate”, după cum reiese din sondajul făcut de compania Great Place to Work, specializată în consultanță privind condițiile de muncă. Conform unui anunț oficial, „locațiile HORSE Romania din Mioveni, Titu și București au obținut certificarea Great Place to Work, una dintre cele mai recunoscute distincții la nivel mondial pentru locuri de muncă de înaltă calitate”.

Urmărește-ne și pe Google News
Decizie a angajaților Volkswagen: Conflict social nemaivăzut în ultimele decenii CITEȘTE ȘI Decizie a angajaților Volkswagen: Conflict social nemaivăzut în ultimele decenii
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

După cum a reieșit din datele sondajului privind calitatea locurilor de muncă din Horse România, din cei 2.600 de angajați din Mioveni, Titu și București, mai mult de 70% au evaluat pozitiv compania.

Studiul a fost realizat la nivel global, în luna septembrie, în toate cele opt fabrici, cele trei centre de cercetare și dezvoltare și sediul global al companiei Horse (divizia Renault Group a Horse Powertrain).

O companie din Verona construiește un bloc pentru angajați: Așa nu-i pierdem CITEȘTE ȘI O companie din Verona construiește un bloc pentru angajați: Așa nu-i pierdem

Divizia din România s-a remarcat în mai multe domenii, respectiv, „Siguranță”, cu calificativul „Acesta este un loc de muncă sigur din punct de vedere fizic”, „Camaraderie” -  „Vreau să lucrez aici pe termen lung” și „Echitate” -  „Oamenii de aici sunt tratați corect, indiferent de rasa lor.”

Mihaela Dănciulescu, Director People & Organization HORSE Romania, spune că sondajul confirmă faptul că „HORSE Romania oferă un mediu de lucru sigur, sănătos și incluziv”. „Feedback-ul constant și constructiv este esențial pentru dezvoltarea noastră continuă, permițând fiecărui angajat să își pună în valoare abilitățile și să își atingă potențialul maxim.”

ULTIMA ORĂ Un nou record de producție în cele două fabrici de automobile din România. Cu două luni înainte de finalul anului, Ford și-a depășit toate rezultatele de până acum, dar la Dacia avem o scădere ușoară CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Un nou record de producție în cele două fabrici de automobile din România. Cu două luni înainte de finalul anului, Ford și-a depășit toate rezultatele de până acum, dar la Dacia avem o scădere ușoară

Horse România produce deja motoare și cutii de viteze pentru propulsii termice și hibrid, fiind singurul loc din lume unde va fi asamblat motorul 1.8 Hybrid 155, ce va echipa modelul Dacia Bigster. De asemenea, compania livrează motoare pentru mașini Renault, dar și partenerilor de la Nissan, urmând ca în viitor să furnizeze motoare și altor mărci, clienți ai Horse Powertrain.

Horse Powertrain este format din două divizii, Aurobay și HORSE, cele două provenind fiecare de la cei doi parteneri și acționari, Renault Group și Geely Holding. Compania are sediul central în Londra, are 19.000 de angajați la nivel global, în 17 fabrici și cinci centre de cercetare și dezvoltare.

Ciolacu, a doua discuție cu Trump în câteva zile, acum alături de Orban: Contextul a fost de securitate, eu l-aș fi votat cu două mâini. Se termină și cu vizele pentru Statele Unite! CITEȘTE ȘI Ciolacu, a doua discuție cu Trump în câteva zile, acum alături de Orban: Contextul a fost de securitate, eu l-aș fi votat cu două mâini. Se termină și cu vizele pentru Statele Unite!

Jumătatea care include toate activitățile de motoare și inginerie de la Renault Group, inclusiv fosta Uzină Mecanică Dacia, Centrul Titu și o parte din activitățile de inginerie din București, înglobează activitatea din opt fabrici și trei centre R&D, din șapte țări, având peste 9.000 de angajați.

viewscnt
Afla mai multe despre
horse
renault
dacia
uzina mioveni