Acțiunile Tesla au scăzut lcu 3% și cele ale Li Auto din China cu 8%, după ce companiile au redus prețurile vehiculelor lor electrice

Acțiunile Tesla au scăzut lcu 3% și cele ale Li Auto din China cu 8%, după ce companiile au redus prețurile vehiculelor lor electrice
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 apr 2024

Acțiunile Tesla au scăzut cu 3%, în timp ce titlurile Li Auto din China a scăzut cu 8%, la un minim al ultimelor 11 luni, după ce ambele companii au redus prețurile vehiculelor lor electrice pe diferite piețe, pe fondul concurenței intense, transmite CNBC.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Gigantul american de vehicule electrice Tesla a redus prețul de pornire al automobilului Model 3 în China la 231.900 de yuani (32.000 de dolari), o reducere de 14.000 de yuani, scrie News.ro.

Titi Aur cere autorităților un plan urgent pentru limitarea accidentelor rutiere CITEȘTE ȘI Titi Aur cere autorităților un plan urgent pentru limitarea accidentelor rutiere

Tesla a redus prețurile și pe alte piețe majore, cum ar fi Germania.

Între timp, Li Auto a redus prețurile pentru modelele sale, inclusiv L7, L8, L9 și noul SUV Mega lansat, a spus luni pe contul său de Weibo. Se pare că reducerile de prețuri sunt de până la 30.000 de yuani.

Verificările efectuate de CNBC pe site-urile web Tesla și Li Auto au arătat luni că vehiculele lor erau listate la prețurile actualizate.

Acțiunile Li Auto listate la Hong Kong au scăzut luni cu 8,3%, până la cel mai scăzut nivel din ultimele 11 luni, în timp ce acțiunile altor producători chinezi de vehicule electrice au scăzut și ele - Nio cu 1,7%, Xpeng cu 1,9% și BYD cu 0,2%.

Aceste reduceri de prețuri vin într-un moment în care concurența în spațiul vehiculelor electrice din China s-a intensificat, producătorii auto locali făcând eforturi pentru a depăși rivalul american Tesla cu tehnologie de lux și prețuri competitive.

Eugene Hsiao, șeful strategiei pentru acțiuni în China la Macquarie Group, a declarat într-o notă de cercetare că toți marii producători de vehicule electrice din China au un singur obiectiv în minte – ”preluarea coroanei de la Tesla”, menționând în același timp că este cea mai competitivă piață auto locală. piața în istoria recentă.

Hsiao a spus că reducerile de prețuri sunt doar o fațetă a unei varietăți de strategii pe care marii jucători de vehicule electrice din China le folosesc pentru a supraviețui ”valului viitor de consolidare a industriei”.

Producătorul chinez de smartphone-uri Xiaomi și-a lansat mașina electrică SU7 la începutul acestei luni și a stabilit un preț cu aproximativ 4.000 de dolari mai mic decât cel al Model 3 de la Tesla. De asemenea, compania a susținut că noua mașină ar avea o autonomie mai mare.

viewscnt
Afla mai multe despre
masini
tesla
actiuni