Cluj-Napoca și Galați sunt primele orașe din România unde călătorii au putut circula cu un autobuz care utilizează hidrogen. Autobuzul a fost folosit pe linii urbane cu pasageri timp de trei zile, la Cluj, iar acum va circula prin Galați.
Consiliul European a adoptat, în mod oficial, Regulamentul privind standardele de emisii de CO2 pentru vehiculele grele, care prevede ca majoritatea camioanelor vândute în UE, începând cu 2040, să fie fără emisii poluante, informează Reuters.
Honda Motor va crește cheltuielile pentru cercetare și dezvoltare în actualul an financiar cu aproape un sfert, pentru a-și spori avantajul competitiv în segmentul vehiculelor hibride și alte vehicule electrificate, prognozând o creștere cu 2,8% a profitului operațional pentru anul 2024/25, transmite Reuters.
Semafoarele ar putea avea peste câțiva ani patru culori - roșu, galben, verde și alb, iar noutatea vine din necesitatea de a dirija în trafic și mașinile autonome, fără șofer. Autoritățile din Michigan lucrează deja la un astfel de sistem.
Aprilie a fost încă o lună de scădere pentru mașinile full-electrice în România, față de anul 2023, în timp ce înmatriculările totale de autoturisme noi au fost în creștere cu 33% față de luna a patra din 2023, arată datele APIA.
BYD vrea să depășească Volkswagen, Tesla și Stellantis și să devină în acest deceniu cel mai mare vânzător de vehiculele electrice pe baterii (BEV) din Europa, a afirmat Michael Shu, directorul pentru Europa al grupului auto chinez, informează publicația Financial Times (FT).
Decizia Ford a a-și schimba strategia de electrificare din Europa include lansarea unui nou SUV hibrid, care va fi produs în Spania, în uzina pe care compania o pregătește pentru un viitor model electric.
VW ID.3, primul automobil electric al familiei ID, lansat pe piață ca o mare speranță, dar pierdut într-o mare de lansări electrice și în propriile probleme tehnice, a primit o nouă actualizare, după ce în urmă cu aproximativ un an a fost obiectul unui face-lift.
Compania de tip joint-venture pe care BMW o deține în China și în care a preluat pachetul majoritar de acțiuni a ajuns la un volum uriaș de automobile produse, de la înființare și până astăzi.
Ola Kallenius se alătură managerilor de companii auto care încearcă să explice că tranziția la propulsia electrică va dura mai mult decât se estima, pentru că piața nu este pregătită să renunțe la motoarele cu benzină și motorină.