Victoria’s Secret scapă de vânzare. L Brands separă brandul de grup

Victoria’s Secret scapă de vânzare. L Brands separă brandul de grup
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 12 mai 2021

Retailerul american de modă L Brands a decis separarea principalelor mărci Victoria’s Secret și Bath & Body Works în două companii listate la bursă, renunțând, astfel, la vânzarea lanțului de magazine de lenjerie intimă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Operațiunea, care ar urma să fie finalizată în august, va permite companiilor separate să se concentreze mai bine pe creștere și să ofere mai multă flexibilitate financiară într-un peisaj în schimbare al comerțului cu amănuntul, conform Bloomberg.

Victoria’s Secret ar putea fi evaluată la peste 5 miliarde de dolari în urma separării de L Brands, potrivit analiștilor.

Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii

În aprilie, a fost relatat că L Brands se afla din nou în discuții pentru vânzarea brandului de lenjerie Victoria’s Secret, la o evaluare de 2-3 miliarde de dolari, aproape triplu față de evaluarea de 1,1 miliarde dolari pe care o obținuse acum un an.

În primăvara anului trecut, tranzacția prin care L Brands urma să vândă 55% din Victoria's Secret către compania de private equity Sycamore Partners a eșuat, cele două părți ajungând la o înțelegere în vederea anulării acordului de vânzare.

Brandul Victoria’s Secret a fost fondat în 1977 în San Francisco, California, de soții Roy și Gaye Raymond. Numele a fost inspirat de designul magazinului realizat de Gaye Raymond în stilul epocii victoriene. Brandul se adresa inițial bărbaților care voiau să cumpere lejerie intimă pentru partenere, așa că i-au asociat ideea de secret pentru a recrea un nivel de intimitatate cu cumpărătorii. În 1982, Roy Raymond și-a vândut afacerea pentru 1 milion de dolari, iar compania Limited Brands (acum L Brands) a reorientat-o către clientela de sex feminin.

Victoria’s Secret  a deschis primul magazin în România în 2018, în aeroportul Otopeni, în zona duty free. În 2019, a deschis un magazin în Băneasa Shopping City.

viewscnt
Afla mai multe despre
l brands
victoria's secret
victorias secret
separare
bath & body works
divizare