Carrefour a obținut venituri de 32 milioane de euro din vânzarea participației deținute la centrul comercial Ploiești Shopping City către dezvoltatorul imobiliar NEPI Rockcastle în toamnă, potrivit datelor analizate de Profit.ro.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Retailerul francez deținea 50% din centrul comercial ploieștean, restul de 50% fiind controlat de NEPI.
Tranzacția evaluează, astfel, Ploiești Shopping City la 64 milioane de euro.
Ploiești Shopping City, proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle, a fost inaugurat în 2012, fiind primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, cu o suprafață închiriabilă de 55.000 metri pătrați.
Carrefour a obținut vânzări de 638 milioane de euro (TVA inclus) în România în primele trei luni, în creștere cu 12,5% în termeni comparabili față de perioada similară a anului trecut.
Grupul francez, care, potrivit surselor Profit.ro, se pregătește să semneze preluarea operațiunilor cora din România, și-a încetinit însă expansiunea locală, deschizând un singur magazin în prima parte a anului, comparativ cu 21 de magazine deschise în ultimul trimestru al anului trecut.
La finele lunii martie, rețeaua Carrefour din România cuprindea 404 de magazine.