Campania împotriva tehnologiilor de blocare a reclamelor, declanșată de YouTube încă de anul trecut, trece la nivelul următor și ia în vizor aplicațiile terțe.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
După ce a făcut curățenie în rândul soluțiilor de blocare a reclamelor de pe propriul site, YouTube pune acum tunurile pe aplicațiile terțe, care oferă acces la platformă filtrând reclamele.
De această dată, compania nu mai face un secret din lupta împotriva adblock-erelor, ci își anunță mutarea pe propriul blog.
YouTube spune că aplicațiile terțe care includ sisteme de blocare a reclamelor îi încalcă regulile de utilizare și va lua măsuri împotriva lor.
Compania se referă, în primul rând, la aplicații dedicate special blocării reclamelor, dar, în plan secundar, vor fi vizate și player-ele terțe care funcționează pe diverse platforme.
YouTube încearcă, astfel, să crească vizibilitatea numeroaselor reclame pe care le afișează atât în paginile site-ului, cât și în cadrul filmărilor.
Ca de obicei, YouTube amintește că cei care nu vor să vadă reclamă pot să plătească abonamentul lunar YouTube Premium.