Înmatriculările de vehicule comerciale ușoare din România au înregistrat o scădere în primul trimestru al acestui an, dar procentul nu este unul foarte mare. În schimb, camioanele au avut o creștere consistentă, pe segmentul mediu.
Financial Times a analizat scăderea profiturilor operaționale (fără dobânzi, taxe și amortizări) ale marilor producători europeni de automobile și a ajuns la concluzia că nu numai scăderea cererii din China le afectează vânzările de mașini noi, ci și prețurile mai mici de pe piața second-hand.
Leoni, unul dintre cei mai importanți producători de sisteme de cablaj și componente pentru industria auto, având operațiuni în 28 de țări și peste 95.000 de angajați, și preluat recent de miliardarul austriac Stefan Pierer, închide o fabrică în România, pe cea de la Luduș, circa 200 de angajați fiind afectați.
Tesla își schimbă strategia pentru divizia Supercharger, cea care se ocupă de rețeaua de încărcare întinsă la nivel global și care ar trebui să genereze venituri substanțiale pentru companie. Într-o singură zi, Elon Musk a desființat această divizie, după ce a demis șeful și a anunțat concedierea a 500 de persoane.
Stellantis intenționează să provoace mărci de buget, cum ar fi Dacia, cu producătorul auto chinez Leapmotor, au declarat analiștii după o întâlnire a investitorilor de la Salonul auto de la Beijing.
Dacia Spring se bucură de succes pe piața europeană, aflându-se pe locul opt pe segmentul vânzărilor de mașini electrice. Iar dacă luăm în calcul doar clienții de retail este pe o onorantă poziție a treia. Doar că viitorul îi aduce la orizont noi concurenți.
Compania aeriană maghiară low-cost Wizz Air a înregistrat în primul trimestru un venit net în conformitate cu așteptările, între 350 de milioane de euro și 370 de milioane de euro.
Producătorul de automobile de lux Aston Martin a raportat pierderi în creștere puternică în primul trimestru, deoarece compania a oprit producția modelelor sale de bază înainte de lansarea unei noi game de vehicule în cursul acestui an, transmite CNBC.
CFR reintroduce, după 19 ani, trenurile București Nord - Giurgiu.
Constructorul român UMB, deținut de familia Umbrărescu, poate începe lucrările la pasajul peste autostradă DJ301 și podul peste Lacul Cernica, lotul 4 al Autostrăzii București Nord - A0.